24.6.11

.:Sierra iNspira:.

Hello AGAIN!!..............................waaaaaaa...lamanya rasa tak berblogging coz kebzian...... latest news..Vee dpt job interview di Signature International Berhad....n berjaya masuk ke shortlisted for end interview pula... if ada rezeki insyallh...tp Vee x harap tinggi sgt sbb that compny quite susah nak dpt..even time Vee apply pun..i beat with 23 candidates... I try my best :)

ok...Thiz week x kemana2...melainkan bz kerja..so...pg smlm sempat Vee try a new hijab style..inspired by my lovely friend... sierra sunny..... 

Vee nak share tutorialnya... check thiz out:)


So HERE my try....:)

 my 1st time try thiz style...:)
.:HERE---> terajin edit version:.

K...thats all for tonite before Vee tidur... Have a great friday.........n happy weekend:)

Sekian Terima Kasih..

No comments:

Post a Comment

Spread Love <3